Buďte s námi v kontaktu

Informace o doručení rostlin naleznete zde

Od kdy je možné objednávat naše rostliny?
Rostliny z našeho zahradnictví je možné zakoupit již od začátku ledna v předobjednávkovém prodeji, kterým si zajistíte rezervaci druhů, které si vyberete. Předobjednávkový prodej probíhá zpravidla do začátku dubna, kdy rostliny začínáme zasílat. Objednávky jsou expedovány postupně dle data přijetí, proto bychom Vás rádi požádali o trpělivost. V době zahájení zasílání expedujeme objednávky z pravidla do 14 dní od jejich přijetí. Objednávky přijaté do středy se snažíme vyexpedovat v následujícím týdnu.

Chcete upravit objednávku a nevíte jak?

Pokud jste zapomněli do objednávky přidat některé druhy rostlin, nebo byste rádi provedli změny objednávky rádi Vám vyhovíme. Je však nutné provést změny přes náš e-shop na základě následujících instrukcí:

Přidání rostlin do objednávky: Pro přidání jedné nebo více položek do objednávky prosím vytvořte novou objednávku a do komentáře napište číslo původní objednávky, ke které budete chtít položky přiřadit.

Odebrání a přidání rostlin: Rozsáhlejší úpravy objednávky budou realizovány tak, že vytvoříte zcela novou objednávku a předchozí stornujete e-mailem. Velmi nám tím ulehčíte organizaci objednávek.

Z organizačních důvodů jsou poslední úpravy objednávek možné vždy do čtvrtka do 12:00. Každý čtvrtek odpoledne zasíláme zákazníkům e-mailem oznámení o chystané expedici objednávky. Pokud Vám toto oznámení ještě nebylo zasláno, je úprava objednávky stále možná.

Chcete zaslat rostliny v určitý termín?
Není žádný problém. Jediné co musíte udělat je zanechat nám v poznámce u objednávky přibližné datum, kdy byste chtěli objednávku zaslat. Při odložení objednávky déle než na začátek května však riskujete, že se rostliny již nevejdou do přepravních obalů a nebude možné je zaslat. Rostlinkám bohužel nedokážeme poručit, aby přestaly růst. V takovém případě si je však stále můžete vyzvednout osobně.

Kdy začínáme zasílat rostliny?
Rostliny zakoupené v našem internetovém obchodu začínáme zasílat 2. dubna. U každého produktu naleznete datum jeho dostupnosti. V případě, že budou v objednávce rostliny s různými daty dostupnosti, budeme objednávku expedovat po jejím úplném vykrytí.

Které dny v týdnu zasíláme?
Abychom zachovali co nejvyšší kvalitu rostlin a ujistili se, že k Vám rostliny dorazí v co nejkratším čase, zasíláme balíky pouze od pondělí do středy.

Jak Vám rostliny doručíme?
Rostliny zasíláme kurýrní službou DPD nebo si je můžete vyzvednou osobně v předem domluvený termín v našem zahradnictví. V takovém případě navíc získáte slevu 10% při vyzvednutí zásilky.

Jak rostliny chráníme při transportu?
Každá rostlina je označena jmenovkou a zabalena samostatně do ochranného boxu, který ji chrání před poškozením při přepravě. Tyto boxy jsme sami vyvinuli, aby ochrana rostlin byla co nejvyšší. Díky prodyšnému materiálu se rostliny při přepravě nezapařují a přebytečnou vlhkost absorbuje obal. Cena těchto přepravních boxů je již zahrnuta v ceně rostliny.

Jakým způsobem dostanu informace o zásilce?
O stavu Vaší zásilky Vás budeme informovat prostřednictvím emailu a prostřednictvím SMS. Zásilku můžete také sledovat pomocí aplikace DPD Kurýr na www.dpdkuryr.cz

Doručení objednávky
Zásilka bude doručena na adresu uvedenou v objednávce. Při převzetí objednávky prosíme o kontrolu stav obalu zásilky. 

Vybalení zásilky
Po otevření zásilky vybalte jednotlivé rostliny z jejich obalu, umístěte je na světlé místo a proveďte mírnou zálivku. Jelikož jsou rostliny přepravovány delší dobu ve tmě, vyvarujte se jejich okamžitému umístění na přímé slunce, jehož vlivem by mohlo dojít k jejich poškození. 

Výsadba rostlin
Balkonové a záhonové rostliny jsou, zejména v jarním období, velmi citlivé k nízkým teplotám, proto se vyvarujte jejich časnému umístění do venkovních prostor. Nejvhodnější termín pro výsadbu těchto rostlin ven je 15. květen. Dřívější výsadbu nedoporučujeme.

Jak postupovat při poškození zásilky?
Pokud se Vám bude zdát obal zásilky poškozený, zásilku otevřete přímo před dopravcem. V případě poškození zásilky s přepravcem sepište reklamační protokol. 
O této skutečnosti nás okamžitě informujte emailem, telefonicky nebo prostřednictvím reklamačního formuláře na našem webu a připojte fotografii stavu zásilky (obalu i obsahu).  


Mohu si rostliny vyzvednout osobně?

Jednoznačně ano, je však třeba se telefonicky předem domluvit, abychom Vám rostliny nachystali. V takovém případě ještě jako bonus dostanete 10% slevu z ceny objednávky. 


Jak probíhá platba rostlin?

Platbu můžete provést několika způsoby. 1. Dobírkou - Rostliny platíte při doručení objednávky. Tato služba je zpoplatněna částko 28 Kč. 2. Bankovním převodem - Rostliny lze zaplatit také bankovním převodem. V takovém případě je třeba platbu provést dostatečně dopředu. Objednávky s platbou "Bankovním převodem" budou odeslány až po připsání částky na účet zahradnictví. Platbu můžete provést po vytvoření objednávky, nebo můžete počkat na výzvu k platbě, kterou Vám zašleme e-mailem. 3. Osobně při vyzvednutí objednávky v zahradnictví - jako bonus od nás získáte 10% slevu z ceny objednávky.  

Zahradnictví Eden na mapě

Zahradnictví Eden

Adresa:
Souňov 58
286 01 Čáslav

Kontaktní informace:
737 949 644
info@zahradnictvi-eden.cz

Otevírací doba

Pondělí 9:00–18:00
Úterý 9:00–18:00
Středa 9:00–18:00
Čtvrtek 9:00–18:00
Pátek 9:00–18:00
Sobota 9:00–16:00
Neděle 9:00–16:00